2009. június 17., szerda

2009.06.16

Es megkezdokik es elindul..Ejjel az agyban fekve atvillan az agyamon minek kell nekem ez az egesz,de mar nincs visszaut. Fel negykor keles, de minek...Fel otkor irany ferihegy egy ora alatt ott is voltunk.Kinnt a repteren osszespanoltam egy raszta csajjal, o se talta magat. Sikerult becsekkolni , vegulis csak egy lufthansas gephez odamentem es ki tudtam valasztani azt is , hol ulok. Fel ora kesessel indultam ferihegyrol, volt kb egy oram atszallni Frankfurtban. Eleg neccesen jott ki, mar a nvemet is bemondtak a repteren (azert nem akkora mint Ferihegy). Az ut kolunben sima volt frankfurtig kb vegig aludtam csak egyszer keltem fel kajalni. Atszallas utan viszont nyuglodes volt az a 9 es fel ora. Mellettem egy kisgyerek meg a masik oldalon is meg mogottem meg ketto valamerre, vegulis felvaltva vegigbogtek az utat... Mar a ..sz.m kivolt veluk. Leszallas utan be kellett leni az orszageb, az vegulis siman ment kellet a vizum meg a repcsin ki kellett tolteni egy papirt aztan csa. Szokasos ujlenyomat , fenykep ilyesmi. Kinnt vartak a repteren, 3 amcsi meg egy magyar. Elhoztak a taborba. Elsore kicsit sokkolt a latvany ,hogz minden bazi nagy. Itt kb 10 verdabol 7 terpjaro ,vagy platos jargany. Lepakoltam a cuccom egy viskoban. Voltam mar rengeteg taborban ,de ez tenzleg a legalja...A hazak teljesen nullak. Van agy, ajto , konektor , abalk ami csak szunyoghalo , meg egy lampa..
Talalkoztam az itt levo magyarokkal aztan elmentunk bicozni egyet a kornyeken. Van egy ket jo csajszi , de a nagyresze igen gyer.. A feherek alltalaban szeplosekl jo esetben meg turheto alakjuk van, de a nagyatlag vagosulyban van:D Este tus, aztan lepintem mer fennt voltam mar vagy 30 oraja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése