2009. június 19., péntek

06.19

Egesz ejjel szakadt az eso, de legalabb nem volt hideg ejjel. Eddig ugy aludtam , hogy halozsak ket takaro,meg rajtam melegito ,meg pulcsi es felkeltem arra h,hogy fazok reggel 5kor...ba'a'a'a'. Atom paras levego, amiota itt vagyok ra se gyujtottam , regellete eszembe jut ,de nem para. Ma mar mashol reggeliztunk atmentunk a tabor masik felera , ezentul ott burunk ,mer az a szemelyzete. 9kor a Barnal Erik elmondta mi a napi melodia. Ismet takaritottunk, de az amcsi lekopott mar mer nem birta... Kaja utan lefestettuk az egyik mosdo talajat Bobyval meg a cipojet is egesz szep oceankek lett:D A pajtaban van egy macska , egy igazi killer reggel behozott egy pockot , vagy mit..:D
Most meg itt van kb a magyar csapat nagyreszt a pihi hazban , innen tudunk netezni, abba is hagyom mert passzolom a gepet...

1 megjegyzés:

  1. Cső ember! Látom mennek a történések! Kell angolul társalogni? :D Vagy olyan sok ott kinn a magyar? Na aztán képek mikor lesznek? Milyen verdát szereltek? Golfkocsit? NA minden jót!

    csokker

    VálaszTörlés