2009. június 21., vasárnap

06.20

Végre nem esett az eső éjjel. A munka egész nyugis volt, megtanultuk a 48 incses fünyirót használni, én meg benzines levéltervelövel verettem. Az volt a lényeg , hogy 3kor nyitották ki a másik medencét és addigra rendbe kellett rakni a placcot. Megdumáztuk a srácokkal , hogy este bezúzunk Bostonba. A szomszédok a házban Bostoniak. Egyikkel dumázgattam és arra jutottunk, hogy este elkisért minket. Innen a táborból elvittek a metró első állomásáig. Boston metrója nagzobb , mint PBé.
Kb 20 perc alatt beértunk a belvárosba, a látvány ami fogadott minket az sokkoló volt. Megszokat az ember , hogz magasak az épületek, de annyira , hogy beleszédül az ember az más :)

Itt az egyik legmagasabb épület amit láttunk, asszem 66 emeletes

Nem adaja annyira vissza a kép , de jobbat nem találtam. Igazából császkáltunk erre-arra, meg sörözgettünk. 4 doboz sör 6 dolcsi egy doboz camel light meg 8$. Fabio volt az emberünk aki vitt erre arra, ilyen a metró, amivel betéptünk:







Annyira parázott a srác, ahol megálltunk inni kicsi , azonnal nézelődött , hogy jön e rendőr. A paritzacskó elengedhtetlen tartozék volt. Az utcák ,nagyon szélesek. Az ingatlanok a belvárosban , hihetetlen áron lebegnek. Ott bérelni vmit 20000 dolcsi havonta..
Mit mondjak , lehengerlő látvány volt és "csak" Boston. Hazafelé , meg a Fabio egyik ismerőse vitt , egészen a táborig.







2 megjegyzés:

  1. Biztos komoly lehet kinn! Na meg az a tipikus piás zacskó :D És csajok nincsenek ember?

    VálaszTörlés
  2. Voltak ,de nem mentem oda mindegyikhez , hogy lefotózzam :P Igazából csak feketéket saoltam, mer olyan otthon úgy sincs :D

    VálaszTörlés