2009. június 25., csütörtök

06.25

Megérkezett a nap :D Végre nem arra ébredtem h beesik az eső az arcomba...Naja meg előző este a szomszédoknál voltunk nem semmi formák , darabokra nevettük magunkat, meg azért én is alkottam , kezdésnek beestem a szekrények közé , már nem emléxem miért történt:D Ma nem csináltunk sok mindent, festegettünk, meg a kaput, amit tegnap csiáltunk azt a helyére állitotuk. Elfogyot a csavar aztán az erik elzúzott csavarért. Jött is ám a gator teszt, hogy mit is visz murván..:D Holnap felguirtom a videót , ma nincs nálam kábel. Meg azért tesztelgettük napközben is, vannak még hatalmas tócsák, aztán ha abba rendesen belemegyünk akkor jut mindenhová sár. Kaja után elmentem bicózni, mert a többiek leléptek deszkázni, aztán gondoltam felderitem kicsit a környéket. Ami tipikus, hogy sehol egy szál kerités, csak ott ahol kutya van,de azt is csak egy helyen láttam. Hatalmas autóbehajtók, de minden egyes háznál.Találtam egy döglött mókust az út közepén gondoltam hazaviszem anyunak a farkát:D , de nem volt nálam se zacskó se bicska , hogy levágjam vagy vmi... szeretem az állatokat.

2 megjegyzés:

  1. Csá tesó! Biztos fasza lehet kinn! Toljál infókat ám rendesen! Meg képeket meg videókat meg mindent :D Kiváncsi vagyok! Csajokról meg még mindig nem irtál semmit! üdv

    VálaszTörlés
  2. Ezen az utolsó mondaton felröhögtem :D

    VálaszTörlés