2010. július 18., vasárnap

tűz és víz

Úgy érzem elértem a félidőt de nem számolok utána. Laza hetet tudhatunk magunk mögött. A hét elején kaptunk egy oltást mert nem kelünk időben de egyátalán nem volt parás. Megkért minket erik, hogy keljünk időben és kilenckor kezdjünk neki a munkának. Füvet nyírtunk és nagynyomású mosóval átmostuk a fürdőket, mert véget ért az első turnus. Már csak kettő van hátra.Nehéz visszaemlékezni mivel is töltöttük az időnket. Olvastam amikor volt időm, fogynak is a könyvek. Próbáltunk mutatós melókat összehozni, szerintem látszik a helyen, hogy itt vagyunk. Szombaton korábban kezdtünk dolgozni, mert nem volt erik. Kiadta a melót és mondta, hogy mikor végzünk leléphetünk. Ez azt eredményezte , hogy 2óra után nemsokkal már a parton pihentünk. Vasárnap hasonló volt a program. Szombat este azért kicsit főztünk a rendszert, mert azt kell. A vasárnapi parolásra Hayleigh is velünk tartott, ő egy angol gáré. Nem volt egyszerű feladat megérteni azt amit kiejtett a száján, de azért kellemen délutánunk volt. Megy folyamatosan az agyalás az utazással kapcsolatban. Még nem sikerült megválasztani a forrást, honnan vesszük a gépjárművet az útra. A bérlő cseszik egyenlőre válaszolni, a vételt személy szerint kicsit kockázatosnak tartom. Valahogy lesz eddig is volt. Szállásokat nagyon jókat túrtam. Azzal no para. Nos a heti mondóka végére értem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése