2010. július 11., vasárnap

az első hónap

Egy hónapja, hogy elhagytam szülőföldem. Nem is gondolkodtam el ezen eddig. Nincsenek különös érzelmek, nem kevereg bennem semmi különös. Tudom miért jöttem és ez számít csak. Szombaton végre esett az eső, márt ideje volt mert vagy két hete hőség van. Szombaton nagyon ki volt erik nem is beszéltem vele a skacok mondták. Nem is vittük túlzásba,majd meglátjuk mi lesz 7főn... Szombat este nem csináltunk semmi különöset, elmaradt a jól megszokott italozás, megcsirmúlt a csapat. Csütörtöki italozás betett, nékik de nekem egyáltalán nem. Vasárnap azaz ma kellemeset aludtam. Átjöttek a lányok aludni mert egerük volt. Így megosztottam az ágyam, hogy jól tudjon aludni...:P Elmentünk reggeli után tengózni,mert hogy az jó. De végül nem lett belőle semmi mert játszottak a pályán és inkább legurunk bazsával a partra:

Reggelire ami fél kettő körül volt nagyon finom husit ettem, eddig ez volt az egyik legízletesebb. Gyros féleséget csináltam belőle és huuu :D

1 megjegyzés: