2010. július 4., vasárnap

hét a köbön

Ezennel a harmadik hetemet töltöm usankában. Hogyan is telt a hét, erre a kérdésre kapsz választ kedves olvasó. Hét elején folytattuk a fű ritkítását a tábor teljes területén. Tavaly is említettem a munka fontosságát. Annyira megnő a fű, hogy legalább 1 centit levágunk belőle, szóval rendkívül fontos munka :D Csütörtökön érkeztek meg a lurkók egyenlőre nem vészes a helyzet. Nincs a reggeli üvöltő zene. Két alkalommal sikerült elaludni a héten, de nem volt para. Negyed kilen előtt mindig felébredtünk :D A srácoknak sikerült elsajátítaniuk a karbantartói munka majdnem összes rejtelmét. Az időjárás teljesen tűrhető, hét végére leesett a hőmérséklet 10 fokkal így esténként kicsit hűvösebb van, de legalább napközben faja. Most történt meg először, hogy kifogyott a gatorból az üzemanyag. Én volt a napi vezető és avart szállítottam. Bevittem a legtöbbet az erdőbe és rendesen el is szórakáztam ott...kapta a kiképzést a gép. Lényeg a lényeg gurulok az utolsó kör rakományért és pont tolatok rá, hogy könnyebb legyen felpakolni és elkezd akadozni a motor. Mi lehet ez a fura hang, lepadlóztam a biztonság kedvéért, hátha segít rajta. Nem lett jobb a helyzet sajna. Felkúsztam a raktárunkba benyáért. Előtte azért megpróbáltuk áttölteni a fűkaszából a maradékot, de fika volt az eredmény. Végül amit vételeztem jó lett. Gondoltuk , hogy ennyivel nem húzzuk ki a napot. Nem volt itt Erik sem , hogy megkérjük a pótlásra, így tanakodtunk , hogy honnan húzzunk. Végül a legnagyobb fűnyíró tankját szívtuk le. Most a gatoron kívül semmilyen eszközben nincs anyag... Kíváncsi leszek Erik arcára mikor elmeséljük neki , hogy mi történt :D Szombat este sikerült becsiccsenteni, a srácok leléptek egy körül, mi Balázzsal ketten negyed ötig el tudtunk dumálni. Régen keltem ilyen másnaposan,de az óceánparton azért ki tudtam kúrálni magam. Ma van nagy ünnepük. Vacsi után értünk vissza, szerencsére marad még némi étel, sikerült összeállítanom eddigi egyik legjobb hambimat. Becslésem szerint volt vagy 70 deka :) ADTA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése