2010. június 20., vasárnap

az első szabadnap és a másnap

Elcseréltük a szabadnapot vasárnapról szombatra. Ezért péntek este bevásároltunk rendesen.. Alvás és döglés felváltva délig. Neteztem még egyet és kettő magasságában elindultunk le a partra. Útközben megálltunk a kedvelt italboltunknál, ahol egy mentő majdnem beleszalad egy autóba:
Fél órával később megérkeztünk a partra. Nagyon élveztem, hogy semmi dolgom és csak azzal kell törődnöm , hogy a tengerparton fekszem. A lányok körbesétáltak meg lucky is, de én kitartóan őriztem a helyünket.
Este főztünk, lecsónak induló ételt. Pirospaprika híján egész ízletes lett :) Azt tudtuk , hogy valamilyen összejövetel van, de azt nem, hogy az alkohol egy része a hűtőben van. Főzés közben szépen csúsztak is le az italok, végül az lett az egészből , hogy sikerült becsiccsenteni...
Vasárnap reggel nehéz ment a kelés, egész nap lébecoltunk, mivel mindenkinek szabadnapja volt. Azért megcsináltuk amit kellett de pl. a reggelit fél 12 után hagytuk abba. Kíváncsi vagyok már az új arcokra,néhány nap és megérkezik mindenki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése