2010. június 17., csütörtök

2010.06.14-17

Tizennégy első a sorban minden a téren. Az első éjszakát nem töltöttem egyedül , mint tavaly. Idén egyből a lányokkal egy helyen aludtam. Aztán a második éjt már nem ott háltam mivel megjöttek az angol tyúkok és nem láttak szívesen ezért leléptem, gondoltam nem pakolok ki még 10xer ezért elfoglaltam a tavalyi pecót. Luckyval(Laci) kitakarítottuk amennyire lehetett. A tűzjelző végig sípolt mert benzines géppel fújattam le a port...Ezután mókusbiztosítottuk a házat, mert látszott, hogy télen bent laktak. A meló elég lájtinnyó.. Szokásos takarítás, de alig vannak pulyák így nincs is nagy redva :D A napi 8 munkaórából kettőt a járgány is kap, azért ez mutatja a kényelmességünket. A legnagyobb távolság a táborban max 2 km. Tavaly sikerült elsajátítanom a gondolkodásmódot, olcsó a benzin ezért mindenhová autóval megyek. Szerdán nem nagyon volt mit csinálni ezért 3kor leléptünk, végül a konyhán segítettünk.
Ma csütörtökön Eriknek szabadnapja volt, azért beugrott reggel és megkért, hogy néhány munkát azért végezzünk el. Végre újdonságok adódtak, rendbe raktunk egy baseball pályát,berendeztünk egy lakást és végezetül hamburgert és hod-dogot készítettünk.
A fun részről sem szeretnék megfeledkezni. Luckynak kedden volt a szülinapja. Reggel kaptam Eriktől egy 10 sebességes versenybringát így bármikor vehetek sör és mehetek bárhová. Munka után szerváltunk még egyet és elmentünk alkoholt vásárolni. Vettünk néhány fajtát és este a patak mellett elfogyasztottuk négyesben. Jól elvagyok, de nagyon várom már a nyár végét, hogy végre utazhassak. Addig is börger mindenkivel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése