2011. július 8., péntek

Ez mar a harmadik het?

Rappelnek a napok, eszre se veszem ugy porog. Neha ki akarok szallni, de nincs olyan funkcio..
Nem kell komolyan venni, csak skiccelek. Minden rendben errefele, elek es virulok. Ket napja kapjuk az eso, de most nem is baj a sok napsugar utan. Keszitettem nehany videot, nemsokara felporkolom, ha erdemesek. Megvolt a nagy unnep hetfon, tobben megdicsertem a hamburgerkeszito tehetsegem miatt. Maradok a klasszik dupla-duplanal. A majonezen meg mindig elszornyednek, de szerintem az hozza ki a salata izet :D
Ma erkezette meg a teniszutom amit kedd ejjel rendelet, egesz gyorsak...poton 5 dollaros szallitasi koltseggel.
Amit el is felejtettem megemliteni leveleket irtam mostansag, nem tudom mi hozta ki belolem (vagy ki? :] )
Utoljara gyerekkoromtam irtam szuleimnek, meg kell, hogy valjam izgalmas volt , mert nem talaltam a backspacet :)
Meg formalodik a hetvegi program, egyenlore ugy fest, hogy a atjon nehany ismeros egy masik taborbol es csapunk egy kisebb tivornyat..

El is felejtettem emliten, hogy a hetfoi hamburgerezest sikerult vegulis nehany kancso sorrel leguritani. Nehany amcsi lany elhivott minket "unnepelni" es sikerult egesz szepen becsiccsenteni a sorkartya soran:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése